reklama

Trip autom – part 4 – Grenoble, Ženeva, Zürich, Vaduz

Pred sebou sme mali „posledných" 1400 kilometrov cesty domov zo St. Tropez cez Švajčiarsko a Rakúsko. Do mojej promócie zostávali necelé dva dni a tak sme si museli švihnúť aby som ju stihol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pobrežie francúzskej riviéry sme opustili poobede a po obyčajných hradských sme si to mierilo do Grenoblu. Táto cesta bola jednak kratšia ako diaľnica, lebo išla krížom cez kopce a bola aj krajšia lebo také výhľady aké sa nám naskytli z vrcholov, v Malých Karpatoch neuvidím.

Vyhlad
Vyhlad 

Pri schádzaní z kopcov nám v ostrých zákrutách začali pískať brzdy. Jasný signál o tom, že končia brzdové platničky. V prvej horskej dedinke sme začali hľadať niekoho kto by nám pomohol, no nenašli sme nikoho ani kto by nám rozumel. Tak sme to riskli a išli ďalej. Večer sme prišli do Grenoblu, kde sme sa hneď spojili s mojim bývalým spoluhráčom Lucom (inak Francúz, čo prišiel na Slovensko odkukať ako sa u nás trénuje) a ten nám našiel niekoho, kto povedal, že to je v pohode nech ideme ráno bez obáv ďalej. Tak sme strávili kľudný večer v Grenobli, pri spomienkach na spoločné zápasy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ráno sme sadli do auta a pokračovali domov. Prvú zástavku sme mali až (už) v Ženeve, kde sme sa po flákali po centre, nakúpili a poobede pokračovali ďalej.

Zeneva1
Zeneva1 
Zeneva2
Zeneva2 
Zeneva3
Zeneva3 

Ďalšia prehliadka mesta bola naplánovaná v Zürichu. Keďže už bolo neskoré popoludnie museli sme náš plán upraviť a skrátiť - tak sme tu strávili len hodinu. Prešli sme centrum, osviežili sa pri rieke, niečo pofotili a utekali do nasledujúcej destinácie. Lichtenštajnsky Vaduz nás lákal a tešili sme sa naňho. Keď sme tam prišli bol už večer a celé kniežatstvo sa ponáralo do tmy. Ja som už začínal byť v strese lebo ráno som mal mať spomínanú promóciu a tak som si tú polhodinu ani nevychutnal len nervózne pobehoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Vaduz
Vaduz 

Vaduz

Konečne sme sadli do auta pokračovali domov. Museli sme prejsť krížom celé Rakúsko, začínalo pršať a brzdové platničky pískali stále viac a viac. Až doma som zistil, že z platničiek neostalo nič a že som začal drať aj kotúče. Takáto cesta bola až do Bratislavy, kde sme šťastne dorazili o piatej ráno. O ôsmej som už stál vyfešákovaný a preberal si diplom. :-)

Michal Hruška

Michal Hruška

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v IT, okrem toho hrám vodné pólo, cestujem, venujem sa rodine a sem tam ma niečo tak zasiahne, že o tom napíšem. Zoznam autorových rubrík:  TripsBeneluxFrancúzskoNázory

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu