reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Hruška

Michal Hruška

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v IT, okrem toho hrám vodné pólo, cestujem, venujem sa rodine a sem tam ma niečo tak zasiahne, že o tom napíšem. Zoznam autorových rubrík:  TripsBeneluxFrancúzskoNázory

reklama

Francúzsko

Paríž roztrúsený po celom Francúzsku

Michal Hruška

Paríž roztrúsený po celom Francúzsku

Čo je parížskejšie ako Paríž? Len zbytok Francúzska. Keď sa povie Notre Dame, Víťazný oblúk, Bastila alebo Eifelová veža, vždy si každý turista predstaví Paríž. Ale pamiatky s rovnakým názvom majú aj ostatné francúzske mestá.

  • 16. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 171x
  • 4
Švajčiarsko – Ženeva, Lausanne, Bern

Michal Hruška

Švajčiarsko – Ženeva, Lausanne, Bern

Zo svojho hlavného stanu vo Francúzsku som to mal do Švajčiarska len na skok, preto opúšťam hranice Galov a ponúkam môj pohľad na Švajčiarsko.

  • 5. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 424x
  • 5
Montpellier

Michal Hruška

Montpellier

Montpellier som poznal z rozprávania a z internetu, pričom to, že je taký kontrastný som si uvedomil až na mieste. Na jednej strane historické jadro s rímskym akvaduktom a jednou z najstarších univerzít na svete - na druhej strane nová štvrť Antigona, ktorej hlavný ťah nazývajú aj montpelierske Champs-Élysées. K tomu si predstavte príjemné mediteranské podnebie a atmosféru mesta máte ako na dlani.

  • 10. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 045x
  • 5
Chamonix - stretnutie s Mont Blancom

Michal Hruška

Chamonix - stretnutie s Mont Blancom

Spomínam na svoje potulky po Francúzsku, keď som pôsobil v Aix Les Bains. Do Chamonix som to mal asi 130 kilometrov, takže nebol problém si tam odskočiť na lyžovačku. Nie, že by neboli lyžiarske strediská aj v mojom bližšom okolí ale zima 2006/2007 bola na sneh mizivá, takže bolo treba za snehom chodiť do vyšších polôh. Do vyšších polôh zamierili aj japonský turisti a to bola „podívaná".

  • 25. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 462x
  • 2
Strasbourg - počas sviatkov a v lete

Michal Hruška

Strasbourg - počas sviatkov a v lete

Toto mesto je tak známe, že každý riadok by bol len opakovaním už napísaného na iných stránkach. Preto nič nepíšem len uverejňujem svoje fotky z dvoch rôznych návštev tohto mesta.

  • 2. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 963x
  • 0
reklama
Grenoble

Michal Hruška

Grenoble

Moje blúdenie po francúzskych mestách pokračovalo v Grenobli. Aby som mal mesto v malíčku a z prvej ruky zavolal som môjmu francúzskemu kamarátovi, ktorý pochádza z tohto olympijského mesta.

  • 11. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 981x
  • 2
Lyon - iný prístup k bezdomovcom

Michal Hruška

Lyon - iný prístup k bezdomovcom

Počas svojej turistickej obhliadky mesta som okrem pamätihodností Lyonu videl aj zaujimavo riešenú problematiku bezdomovcov.

  • 30. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 390x
  • 6
Annecy - francúzske Benátky

Michal Hruška

Annecy - francúzske Benátky

Z môjho ročného pobytu vo Francúzsku spisujem najzaujímavejšie miesta, ktoré som tam videl. Sem patrí aj Annecy. Mesto, ktoré je bežnému Slovákovi neznáme, má povesť francúzskych Benátok. Prečo a či je to vôbec tak sa dočítate ďalej.

  • 23. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 642x
  • 3
Aix Les Bains - rok vo Francúzsku

Michal Hruška

Aix Les Bains - rok vo Francúzsku

Po škole som strávil rok vo francúzsku, kde som v sezóne 2006/2007 hral profesionálne vodné pólo. V sérii článkov si zaspomínam na mestá, ktoré som navštívil, spomeniem čo - to z miestnych zvykov a ak bude slina popíšem aj o športe. Keďže spomienky rýchlo blednú, farbistejšie vykreslenie zabezpečím fotkami. Začínam v mojom domovskom meste Aix Les Bains pri francúzsko-taliansko-švajčiarskych hraniciach.

  • 13. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 100x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu