reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Hruška

Michal Hruška

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v IT, okrem toho hrám vodné pólo, cestujem, venujem sa rodine a sem tam ma niečo tak zasiahne, že o tom napíšem. Zoznam autorových rubrík:  TripsBeneluxFrancúzskoNázory

reklama

Trips

Atény

Michal Hruška

Atény

Pred pár týždňami som sa bol pozrieť v kolíske demokracie na to, čo z nej zostalo. Svoj pobyt som si tu kvôli sopke predĺžil o tri dni, takže som videl aj to čo som nechcel, respektíve neplánoval.

  • 14. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 193x
  • 3
Trip autom – part 4 – Grenoble, Ženeva, Zürich, Vaduz

Michal Hruška

Trip autom – part 4 – Grenoble, Ženeva, Zürich, Vaduz

Pred sebou sme mali „posledných" 1400 kilometrov cesty domov zo St. Tropez cez Švajčiarsko a Rakúsko. Do mojej promócie zostávali necelé dva dni a tak sme si museli švihnúť aby som ju stihol.

  • 14. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 393x
  • 5
Trip autom – part 3 – Monaco, Nice, Cannes, St. Tropez

Michal Hruška

Trip autom – part 3 – Monaco, Nice, Cannes, St. Tropez

Po dni oddychu a nákupoch v Miláne sme tretí deň pokračovali smerom na francúzsku riviéru. Chceli sme skontrolovať zhýralcov v Monaku a Cannes a nájsť slávnu žandársku stanicu v St. Tropez.

  • 9. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 807x
  • 5
Trip autom – part 2 – Miláno a okolie

Michal Hruška

Trip autom – part 2 – Miláno a okolie

Za sebou už máme celú noc cestovania (sedemsto kilometrov), šesť hodín prehliadky Benátok a pred sebou tristo kilometrovú cestu do Milána, koncert Stinga a milánsky nočný život. To všetko za menej ako 24 hodín.

  • 6. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 327x
  • 0
Trip autom – part 1 - Benátky

Michal Hruška

Trip autom – part 1 - Benátky

Bol štvrtok ,tesne pred pol nocou. V non-stop Tescu sme spravili posledné nákupy a vyrazili na cestu. Plán bol jasný. Autom prejsť Benátky, Miláno, francúzsku riviéru a cez Grenobl, Ženevu, Zürich a Vaduz sa vrátiť domov. Pred sebou sme mali 3 000 kilometrov a obmedzený čas na 5 dní. V stredu som mal mať promócie, to už sme museli byť naspäť.

  • 1. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 742x
  • 1
reklama
Benátky alebo v ktorom veku je ten správny čas na ich prvú návštevu

Michal Hruška

Benátky alebo v ktorom veku je ten správny čas na ich prvú návštevu

Prvý krát som bol v Benátkach s otcom keď som mal deväť rokov a zatiaľ posledný krát som ich navštívil toto leto keď som tam zobral svojho polročného syna. Ten tam skoro celé Benátky prespal ale svoju prvú návštevu už má za sebou. V tejto súvislosti som absolvoval zaujímavú debatu - „Kedy je vhodné zobrať dieťa na takýto výlet?"

  • 10. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 222x
  • 6
Marseille

Michal Hruška

Marseille

Marseille je druhé najväčšie mesto vo Francúzsku, ale pre mňa je určite číslom jedna. Atmosféra starého prístavu (Vieux Port), ostrov IF, ktorý sa črtá na obzore a sála z neho duch Grófa Monte Christa, výhľad z baziliky Notre Dame de La Garde - to všetko necháva Paríž ďaleko za Marseille.

  • 23. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 629x
  • 0
Paríž - za dve hodiny

Michal Hruška

Paríž - za dve hodiny

... a peši. V Paríži sme sa presúvali z letiska Charles De Gaulle na Orly a sami sme boli prekvapení, že sme stihli v centre prejsť všetky hlavné parížske lákadla. K tomu pripájam pár „gýčových" fotiek parížskych pamiatok.

  • 13. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 665x
  • 1
Karlove Vary

Michal Hruška

Karlove Vary

Svoju návštevu Karlových Varov som si naplánoval na 3 dni a dobre som urobil. Je to síce malé mesto ale má čo ponúknuť aj keď nepijete Becherovku.  Ak nemáte alergiu na Rusov, tak sa tam určite vyberte.

  • 9. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 795x
  • 6
Istanbul

Michal Hruška

Istanbul

Kto očakáva ťažký orient už pri prílete bude sklamaný. Sklamanie sa stratí hneď ako sa prejdete uličkami v centre mesta a keď uvidíte to čo som videl ja.

  • 20. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 088x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu